Czyli najczęściej zadawane pytania:

 

Gdzie można kupić artykuły dziecięce firmy ARTI?
Najprostsza droga - udaj się do sklepu, który z nami współpracuje. Tam znajdziesz interesujące Cię produkty. Aby przejrzeć listę sklepów proszę kliknij tutaj.

 

Czy towary są dostępne?
Wszystkie towary widoczne na stronie internetowej są dostępne na magazynie. Jeśli nie wyświetlają sie na stronie internetowej oznacza to, że nie mamy ich w magazynie. Dostępność na stronie jest aktualizowana z magazynem co kilka minut.

 

Jaki jest czas i koszt dostawy?
Koszt dostawy kurierskiej to 25zł za paczkę (zazwyczaj do paczki można spakować kilka produktów). Zamówienia wysyłamy w ciągu 24h za pobraniem lub od momentu zaksięgowania wpłaty, a na specjalną Państwa prośbę możemy zazwyczaj wysyłkę realizować szybciej. Przesyłki są wysyłane firmą kurierską i są ubezpieczone.

 

Jeśli w sklepie nie ma tego co mnie interesuje?
Należy zamówić towar w sklepie. Jeśli zamówienie będzie złożone do godziny 14-tej a interesujący produkt będzie u nas na magazynie dostawę realizujemy kurierem i już następnego dnia będziecie Państwo szczęśliwymi posiadaczami produktu ARTI.

 

Na stronie nie mogę znaleźć informacji, która mnie interesuje?
Prosimy o e-mail do nas, odpowiemy jak najszybciej.

 

Ile jest gwarancji na produkty ARTI? 
Wszystkie produkty ARTI są objęte 12-to miesięczną gwarancją. Wybrane produkty mogą mieć dłuższy okres gwarancji.

 

Czy produkty ARTI są bezpieczne?
Tak, wszystkie sprzedawane przez nas produkty posiadają niezbędne certyfikaty i atesty.

 

Mam sugestie dotyczące produktów ARTI?
Jesteśmy otwarci na Państwa propozycje. Nasi konstruktorzy wezmą pod uwagę Państwa zdanie podczas wdrażania nowych projektów. Dziękujemy.

 

Co zrobić jeśli produkt ulegnie uszkodzeniu?
Prosimy zwrócić produkt do punktu, w którym go Państwo nabyli lub skontaktować się z nami i przesłać produkt bezpośrednio do naszego serwisu centralnego. Czas naprawy produktu, o ile nie oznaczono inaczej wynosi do 14 dni.

 

Jak złożyć reklamację na produkt?

W celu złożenia reklamacji należy zastosować się do wskazówek w zakładce Kontakt, a następnie 
Serwis-Reklamacje-Zwroty.